Jak ogarnąć wszystko na czas? Kilka cennych wskazówek dotyczących zarządzania czasem.

Im bliżej do ślubu tym więcej stresu, strachu i bezradności z racji szybko upływającego czasu. W dzisiejszym wpisie pokażemy kilka ważnych porad dotyczących właściwego rozkładu czasu.

1. Planowanie

Istotną sprawą jest jasny plan działania. Trzeba zrozumieć ile czasu pozostało do dnia ślubu. Aby ułatwić sprawę, wykonaliśmy wcześniej artykuł na temat etapów planowania i przygotowań ślubnych →

patrz artykuł: Planowanie ślubu

 

Warto taki plan działania przenieść do swojego prywatnego kalendarza, czy do notebooka, w którym będziemy zapisywać wszystkie działania związane ze ślubem.

2. Priorytety

Jeśli czas jest już napięty, trzeba wyodrębnić sprawy, takie co są naprawdę ważne i takie, które można pominąć. Przeanalizuj wszystkie „rzeczy do zrobienia” raz, a dokładnie, to pomoże Ci w przyszłości nie rozwodzić się nad szczegółami.

3. Przekazanie spraw w inne ręce

Zazwyczaj większość spraw związanych z przygotowaniami do ślubu spoczywa w ramionach panny młodej. Jednakże, istnieją sprawy i zadania, które można zlecić najbliższym nam osobom, tym samym zaoszczędzimy czas na coś naprawdę ważnego. Poniżej przedstawiamy przykładową listę rzeczy i spraw, które można przekazać w inne ręce.

Dla pana młodego:
  • organizacja transportu i noclegu dla gości
  • zakup alkoholu
  • wykonanie budżetu ślubnego
  • wybór pojazdu do ślubu
  • analiza ofert orkiestr i DJ-ów
Dla mamy:
  • sprawy kulinarne: wybór menu w restauracji, zamówienie tortu i ciast
  • organizacja drobnych monet i zakup płatków lub ryżu
  • nadzorowanie nad listą prezentów, aby się nie powtórzyły
Dla drużek:
  • pomoc w doborze sukni ślubnej oraz akcesoriów
  • wybór wizażystki i fryzjera
  • wykonanie dekoracji domu panny młodej

 

 

heart-529607_1920

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *